Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
June 30, 2008
Image Size
326 KB
Resolution
914×610
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
640 (1 today)
Favourites
1 (who?)
Comments
11
Downloads
2
×
String Art Project- Snowflake by icepisces32 String Art Project- Snowflake by icepisces32
So yeah, this is my String Art Project for Math...It's the effort of 3 1/2 days work~ All made with string~ I based mine off a snowflake, coz for some reason I have this craze for snowflakes nowadays....The border is put digitally, after that there's no more digital work involved. So, uhh...comments are appreciated~
Add a Comment:
 
:iconchemical-failure:
chemical-failure Featured By Owner Jul 2, 2008
cool. I wanna eat it. :chew:
Reply
:iconicepisces32:
icepisces32 Featured By Owner Jul 3, 2008  Hobbyist Traditional Artist
gehehehehehe....sure~ wanna slice~ :D
Reply
:iconchemical-failure:
chemical-failure Featured By Owner Jul 3, 2008
sure thing. :XD: i remember that they call me "dandivores" during our elementary years, grade 2 or 3 i think... or mabe 4, because i eat "school materials" not really eat, i used to bite them :XD:
Reply
:iconicepisces32:
icepisces32 Featured By Owner Jul 4, 2008  Hobbyist Traditional Artist
whoa~ xur ya didnt get sum kinda power from what ya ate?
Reply
:iconchemical-failure:
chemical-failure Featured By Owner Jul 4, 2008
hmmm, i think so. If you call, "waking up late" a power. LOL!

late = 5:00 AM

:XD: :XD: :XD:
Reply
:iconicepisces32:
icepisces32 Featured By Owner Jul 4, 2008  Hobbyist Traditional Artist
whoa...late huh.....i beat ya in terms of lateness....
6:30!
Reply
:iconchemical-failure:
chemical-failure Featured By Owner Jul 4, 2008
:( the hell? you serious about it? that is sooo late.
Reply
:iconicepisces32:
icepisces32 Featured By Owner Jul 5, 2008  Hobbyist Traditional Artist
heck yeah~
:boogie:
Reply
:iconmelodramaticsoul101:
melodramaticSOUL101 Featured By Owner Jul 1, 2008
brilliant. lol.
Reply
:iconicepisces32:
icepisces32 Featured By Owner Jul 2, 2008  Hobbyist Traditional Artist
thanx~ :D
Reply
Add a Comment: